Naptár ♥

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Read

Karczag Viki Tata,1992.július 5. Zene:3OH!3,Mika,Prodigy,Leighton Meester,Lady Gaga,Doors.Miley Cyrus Könyv: Jeffrey Lindsay - Dexter, Nicolas Sparks - Az utolsó dal Film: Sasszem,Disturbia, Másnaposok,Watchmen Sorozat: Odaát,Vámpírnaplók,Dexter,Spangli,Greek,Glee Iskola: Tb, Bárdos 11.d www.myspace.com/wikkih

Képek ♥

Videók ♥

Múlt héten történt

2010.02.25. 18:03

szerző: vikkiyke

Sziasztok. Na mivan veletek? Én megvagyok, imádok most éppenséggel mindent:D Úgy értem most minden jól megy és nem rontja el semmi a kedvemet. Úgy érzem, hogy most minden sikerül, bár 1-2 dolog még mindig nem.
A mai napon fárasztóan és unalmasan telt. Reggel alig tudok felkelni, mert nem tudom kialudni magam. Nem bírok egyszerűen 10 előtt elaludni. Képtelen vagyok rá.
Na szóval ma suliban semmi extra nem történt. Véletlenül fejbe rúgtak tesin a kosárlabdával. Lehet kissé viccesnek hangzik, de nekem gecire fájt. Még szerencse, hogy nem lett semmi komoly bajom. A biosz dogát szerencsére elhalasztottuk hétfőre, de a spanyolt megírtuk. Fantasztikus lesz, ugyanis nem tudok semmit spanyolból. Holnap végre péntek, szóval hétvége. Ez az, végre kipihenhetem magam. A programot még nem tudom.

Előző héten történt:
Pénteken átmentem Zsófihoz készülődni az esti bulira. Ráirtunk Dacsiékra, hogy jöjjenek velünk Infinitybe. 2 óráig tartott mire legyalogoltunk a mozitól. Az ernyőmet szétbarmolták a fiúk, így megáztunk. xD Annyira lassan haladtunk, hogy gyorsabbra vettük a Zsófival a tempót. Bementünk, ahogy megpillantottuk a "tömeget" elment a kedvünk mindentől. Megszámoltam az embereket és 1 körül voltak 50-en. Azt hittem jó buli lesz, de hát szar volt ez is. Hazafelé a Zsófi olyan monológot levágott az Andrásnak, hogy majdnem beszartam. xD
Szombaton találkoztunk ismét a fiúkkal. Viktor előző nap annyira berúgott, hogy nem tudott eljönni. xD Aztán beültünk Jokerbe, vagyis csocsóztunk és megbeszéltük a Balatont. Végleg eldőlt, hogy 9en megyünk. Angi,Petra,Zsófi,Dacsi,Lacus,Ásványvíz,Geri, Viktor és én. Mégpedig július 25.-én :DDD annyira várom, hogy minden nap csak ezen tudok agyalni, hogy mekkora élmény lesz ismét együtt lenni a régi barátokkal.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://justalittlesuperstar.blog.hu/api/trackback/id/tr801790193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása