Naptár ♥

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Read

Karczag Viki Tata,1992.július 5. Zene:3OH!3,Mika,Prodigy,Leighton Meester,Lady Gaga,Doors.Miley Cyrus Könyv: Jeffrey Lindsay - Dexter, Nicolas Sparks - Az utolsó dal Film: Sasszem,Disturbia, Másnaposok,Watchmen Sorozat: Odaát,Vámpírnaplók,Dexter,Spangli,Greek,Glee Iskola: Tb, Bárdos 11.d www.myspace.com/wikkih

Képek ♥

Videók ♥

brown eyes :)

2009.06.03. 21:54

szerző: vikkiyke

azok a szép barna szemek :) .... (L)

na mizujs? uhh de régen írtam. :DD Jajj voltunk pletyiben, dreamen, ööö mikor is 31.-én. Áhh basszus mekkora volt:D de inkább ne részletezzük, de jó volt, igaz... bár nemtudom. Lehet nem kellett volna... vagyis haggyuk inkább. Végig denszeltük az egész éjszakát:D élveztük. Aztán 28,29,30,31.-én osztálykiránduláson voltunk:D mekkora volt basszus. Mind a 4 napon bevoltunk baszva:D upsz. Ittunk vodkát,portót,likört,sört,bort,jégert,pálinkát:DD huhh. Elsö nap a 4 személyes sátorban kb 8an voltunk és vedeltünk:) aztán kicsit meghúztam a portót, majd úgy éreztem magam, hogy kikell hajolnom a sátorból... odahánytam a sátor mellé. :S Ezt nem kellett volna leirnom, de így tök mencsi:D Aztán lementünk a Tiszaparta ökörködtünk meg minden. Az idő rettenetesen szar volt, esett és esett. Ja igen és sátorban aludtunk, majd megfagytunk. Másnap elmentünk evezni:D Gazsi,Kriszticsi,Dóri velük eveztem. Olyanok voltunk, mint a profik:D Bár a 18 km-es utat végigettem:DD A karom akkora lett, mint 1 birkózónak. ASD. Másnap is elmentünk evezni, de most annyira szar volt. 20 km-es volt és ilyen nádas szaron keresztül kellett mennünk.-.-" Aztán szakadt az eső. *** A sátrunk teljesen elázott :S és a lány wc-ben aludtunk. :D Annyira szar volt. Nagyon bebaszcsiztuk utolsó napon. Huhh:D A fiúk elmentek kocskába, majd utánuk mentünk. Eltévedtünk,majd mégis megtaláltuk. A Patrik már részeg volt:D Voltak itt ilyen *elég érdekes kinézetű emberek, de buli volt.xD Bármit kérhettünk. Hát akkor oké ittunk Dórival 2 jégert meg kértünk csipszet.xD A..... vicces este volt:D bár egy vmit mégsem említek meg:$ Aztán hazafelé... jajj de szar volt:D ilyen 5-10 percekre elaludtam és nagyon szar volt:D Mekiztünk Gödöllő mellett:D Élveztem csajok,fiúk a kirándulást :D panda,dóri,kriszticsíí,dórii,fecc,patrik,gazsi(L) holnap emberek folytatom :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://justalittlesuperstar.blog.hu/api/trackback/id/tr501162275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása