Naptár ♥

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Read

Karczag Viki Tata,1992.július 5. Zene:3OH!3,Mika,Prodigy,Leighton Meester,Lady Gaga,Doors.Miley Cyrus Könyv: Jeffrey Lindsay - Dexter, Nicolas Sparks - Az utolsó dal Film: Sasszem,Disturbia, Másnaposok,Watchmen Sorozat: Odaát,Vámpírnaplók,Dexter,Spangli,Greek,Glee Iskola: Tb, Bárdos 11.d www.myspace.com/wikkih

Képek ♥

Videók ♥

ITT A VÉGE

2009.08.31. 00:23

szerző: vikkiyke

A NYÁRNAK. ENNYI VOLT.

Sziasztok. Mizu veletek? Jajj tökre elfáradtam. 1 órája értem haza. Csajokkal voltam:D jajj istenem ez a mai nap geci jóvolt velük. Hazajöttem, ebédeltem, készülödtem majd találkoztunk a csajokkal. :D Átmentünk Tbre találkoztunk Kittivel. Csöveltünk a teraszon. Elmentünk unikumházba(bahhxd)interbe majd átjöttünk Tatára. Akkorákat szakadtunk. Zsófi látta élete szerelmét. :D Kimentünk tóra, csináltunk képeket és megbeszéltük az élet nagy dolgait.:D ( hogy a Zsófin milyen bugyin van) Később lementünk jokerbe, csocsózni. Zsófival az első menetet megnyertünk majd 3x megvert minket a 2 kurva:D nem baj,majd legközelebb mi nyerünk. Elindultunk végröl, meginn tó felé, 2 csaj elöttünk ment, majd belehuztak, mert közvetlen arra mentünk amerre ök:D hahh. Felakartuk hívni Angi régi nagy szerelmét, de sajnos nem vette fel:D hahh:D ,boldog évfordulót akartunk neki kívánni. Az köztudott, hogy a Petrának az izirájder élete szerelme:D bocsí, NIKI. Annyira sexin tolta mostis pletykába:D na hol tartottam? mondjad már, ja igen. Aztán kikísértük a kurvást a buszhoz. Mi még lementünk a jáccóra,Zsófi bazdmeg "kirepült" a hintából.xD Majd hazamentünk. :D Most itthon vagyok popcornt eszem éppen és iszom hozzá a kakaót. :D Holnap évnyitó, omg. És kedden máris suli...

2 napja,pénteken voltunk a Turulnál a ratyikkal:D Manci,Zsófi,Kitti,Petra,Katus,Szabi,meg a gecisbugyi Benji. Felmentünk jóvolt minden aztán :D izé nemvolt vizünk majdnem meghaltunk. Majd lejöttünk:D gyors volt ez a mese. Tegnap voltunk OSG-én. Jóvolt gecire. Nekem még az első. Tavaj nem mentünk, mert inkább ratyi nyárzáróra mentünk,de ha oda nem megyünk akkor nem lenne ilyen csodás emlékünk pl. bujci,vagy h...terpesz:D Na felmentünk vonattal,majd metróztunk, majd otteremtünk. Láttuk a csövesbencésvibrit, amit már nem használunk ugyebár,mert már csöves. A csajával volt:D te jó ég,hogy néz ki az a leány. :| Aztán láttam még pár ilyen ismeremnevétnemmondom embert,meg a gecisbugyit. fu:@ ... Bácsiékkal is összefutottunk, tejóég. 1 év után látom.xD Aztán megnéztük a versenyt,elvoltunk meg minden. Bár az utolsó bicós bemutatót a fiúk miattunk késték le.xD Nembaj:D majd legközelebb. Aztán hazafelé összefutottunk cucuékkal is. Mancii(L)szeretünk manciii. Szal jó nap volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://justalittlesuperstar.blog.hu/api/trackback/id/tr511349756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása