Naptár ♥

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Read

Karczag Viki Tata,1992.július 5. Zene:3OH!3,Mika,Prodigy,Leighton Meester,Lady Gaga,Doors.Miley Cyrus Könyv: Jeffrey Lindsay - Dexter, Nicolas Sparks - Az utolsó dal Film: Sasszem,Disturbia, Másnaposok,Watchmen Sorozat: Odaát,Vámpírnaplók,Dexter,Spangli,Greek,Glee Iskola: Tb, Bárdos 11.d www.myspace.com/wikkih

Képek ♥

Videók ♥

Mozgalmas őszi szünet

2009.11.03. 20:36

szerző: vikkiyke

Habár vége a szünetben én még mindig boldog vagyok.

Na hej. Sorri, hogy elég régóta a blog felé se néztem. Sajnálom. Azt kell mondjam, hogy kifekejezetten jól telt az őszi szünetem. Habár rövid volt, mégis jól éreztük magunkat.
Hétfőn korán reggel egy sms kelt. " Viki gyere msnre,mert gáz van " by.Ákos. Felmentem netre,majd Ákos közli velem, hogy nem megyünk Pestre. Tök ideges voltam,mert több mint 1 hétig arról beszéltünk, hogy felmegyünk Pestre. Petrának nem volt kedve,Claunak vigyáznia kellett a hugára, Ági egészségügyire ment, Ákos meg biztos nem ért ki a wcre. Felhívtam Fecót,meg Patrikot és közölten velük, hogy nem érdekel, hogy nem jönnek a többiek, mi még attól felmehetünk.
A vonaton találkoztunk Pandáékkal is. Kicsit kivoltak ránk akadva, ugyanis úgy beszéltük meg, hogy velük megyünk, de nem úgy alakultak a dolgok. Pesten bementünk Arénába,majd elmentünk Jozsóra. :D Jó nap volt. :)

JA ÉS IGEN. EMBEREK NE EGYETEK A SUB-WAY-ben.MERT EGY NAGY RAKÁS FOS. Nézzétek meg mien bébi szendvicset vettem 250 forintért. (mindössze 10 centiméter,habár ...)

28.-án, szerdán megünnepeltük Angéla szülinapját.
Korán reggel keltem, hogy elmehessek tánc-próbára a Bárdosba. Szerencsére nem kellett egyedül mennem,mert elkísért a legjobb barátnőm is. 2 órát próbáltunk,majd hazajöttünk Tatára. ('ma van Angi szülinapja és még mindig nincs meg az ajándék') Igazán ötletünk sem volt, hogy mit vegyünk a szülinaposnak. Később eldöntöttük, hogy elmegyünk abba a kis ajándékboltba ahol, egy csomó jó dolgot lehet kapni. Megtaláltuk a tökéletes ajándékot. Rohantunk haza, vagyis nem haza, hanem a második otthonomba. Zsófival megsütöttük Angéla tortáját,majd siettünk haza,mert nálunk ünnepeltük a szülinapját. Közben a lányok felhívtak minket és az egyik közölte velünk, hogy lázas a másik azt, hogy nem fogja elérni a vonatot. Hát ez remek:) 1 óra késéssel megjöttek.
Odattam a lányokkal Angéla tökéletes ajándékát. Örült neki:D A torta nagyon finom volt. ('állítom büszkén') Pipáztunk, ettünk, filmeztünk:D Minden:D Jó szülinap volt.

Pénteken Odaát napot tartottunk Patriknál. Kilián, Fecó, Patrik és én. A kedvenc sorozatot néztünk, ugyanis Supernatural-minimaratont tartottunk. Ottaludtunk,majd reggel elkezdődött egy szokványos nap.

Gyorsan eltelt a szünet, de élveztem. Mindjárt ittvan a téli szünet:DD Pénteken kori nyitó. Várom, habár nagyon sokan lesznek, de nem baj. Este nem hinném, hogy elmennék a 'hot-stuff' buliba. Szombaton ismét házibuli.:D Azt kell mondjam nagy lesz,mert eddigi összes nagy volt.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://justalittlesuperstar.blog.hu/api/trackback/id/tr451496936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása