Naptár ♥

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Read

Karczag Viki Tata,1992.július 5. Zene:3OH!3,Mika,Prodigy,Leighton Meester,Lady Gaga,Doors.Miley Cyrus Könyv: Jeffrey Lindsay - Dexter, Nicolas Sparks - Az utolsó dal Film: Sasszem,Disturbia, Másnaposok,Watchmen Sorozat: Odaát,Vámpírnaplók,Dexter,Spangli,Greek,Glee Iskola: Tb, Bárdos 11.d www.myspace.com/wikkih

Képek ♥

Videók ♥

Hatalmas volt a sítábor

2010.01.17. 19:34

szerző: vikkiyke

Nyári videó. Azt gondolták, hogy nem merek beugrani a vízbe. Hát nagyon is tévedtek. :D

 

Sziasztok. Halljátok fantasztikus, csodálatos, mesés és minden ilyesmi. Nagyon jó volt a sítábor. Nagyon élvezte az egész csapat:D
8.-án, pénteken indultunk 10 órakor Bárdos parkolóból. Még sem fel szálltunk a buszra, de a szendvics máris a kezemben volt. :D Úgy volt, hogy 6 órás lesz az út, de kicsit többre sikeredett. Székesfehérvár, Horváthország, Szlovénia majd megérkeztünk Gerlitzenbe. Csupán 10 óra volt az út. :D Nagy nehezen elcipeltük a többnél több bőröndöt a panzióig. Kipakoltunk, majd lementünk vacsizni utána kidőltünk. A 2. nap az már igazán jól sikeredett. :D Reggel 8kor keltünk, lementünk reggelizni, majd kimentünk a sípályára. Estem keltem, de utána egész jól ment. Este lementünk a kútra piát venni. :D Majd 2 nap múlva átmentünk az egriekhez inni. Bah xD Aztán meguntuk őket a Krisztivel felmentünk a fiukhoz. Lusták voltunk lemenni, ezért ott töltöttük az éjszakát. Reggel felkeltünk egyből húztunk vissza a szobánkba:D Utolsó napon is bacardiztunk, vadászoztunk. Annyira fáradt voltam mikor fenn voltunk a fiúknál, hogy ledőltem az ágyra és be is dobtam a szunyát,majd reggel a Kriszti keltett, hogy jobb lenne ha lelépnénk. Reggeli után elmentünk Gerlitzen melletti kisvárosba. Megtaláltuk a Mekit:D egyértelműen beültünk. 4 helyett 6 órakor indultunk haza 13.-án. Hajnali 2re értünk haza. Az úton már annyira szenvedtem, hogy azt hittem ott halok meg. Nagyon jól éreztük magunkat és az is biztos, hogy a jövő sítábort sem hagyjuk ki.
A legviccesebb dolgok amik történtek:
- első ívó versenynél a Krisztit megütötte a pia és leesett az erkélyről, méghozzá pofára :D az a legnagyobb szerencse, hogy nem lett semmi baja a kommandós lánynak:D
- Dr. Köcsög, Dr. Jézus, Dr. Cunci és Dr. Pompersz
- A Panda csodálatosan fogyasztotta el a Pomperszét, akarom mondani a Knopperszét 
- Minden nap az esti vacsoránál megfulladtam, mert a Patrik olyan dolgokat mondott, hogy senki sem bírta röhögés nélkül
- A legnagyobb poént majdnem kihagytam. Éppen fenn voltunk a fiúknál és így szóba jött 1-2 dolog. A Patrik ilyent szól: MACSKA VAN A FEJEDEN. Azt hittem ott halok meg...
Szóval gondolhatjátok mennyire jó volt. :)

Csütörtökön nem kellett suliba mennünk, szóval kialudhattuk a sítáboros fájdalmainkat :D Ezt pár kék-zöld foltra értem :D Pénteken már bekellett mennünk. Minden élményünket elmeséltünk a többieknek. :) Aztán tegnap Ibizába mentünk My Sweet Nightra. Pandával lementünk a végre, majd a többiekkel elmentünk először Clubba biliárdozni, majd jubiba ahol a részeg Ákosék ittak. :D Mindenki ivott kivéve engem. :) Aztán bementünk fél11kor Ibizába. Nagyon sokan voltak. A ruhatárba kb. 20 perc kellett, hogy bejussunk. Majd táncoltunk egy keveset. Uram isten kikkel találkozik az ember xD akit már 1 éve nem látott... na és még mindig ottvan a többi...:D Nekem egyáltalán nem jött be ez a buli. A zene is elég érdekes volt, hogy jó pár zenét lejátszották minimum 2x. Egyszóval SZAR volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://justalittlesuperstar.blog.hu/api/trackback/id/tr461680190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása