Naptár ♥

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Read

Karczag Viki Tata,1992.július 5. Zene:3OH!3,Mika,Prodigy,Leighton Meester,Lady Gaga,Doors.Miley Cyrus Könyv: Jeffrey Lindsay - Dexter, Nicolas Sparks - Az utolsó dal Film: Sasszem,Disturbia, Másnaposok,Watchmen Sorozat: Odaát,Vámpírnaplók,Dexter,Spangli,Greek,Glee Iskola: Tb, Bárdos 11.d www.myspace.com/wikkih

Képek ♥

Videók ♥

Péntek 13

2009.11.15. 21:53

szerző: vikkiyke

Sziasztok. :D Ismét egy teljes egészében élvezhető hétvégét éltünk át. :D
Pénteken buli volt. Elötte Zsófi,Petra átjött hozzám és együtt készülődtünk mint mindig. Ennyiszer még sosem vettem le és fel a ruhákat:D Nem tudtuk eldönteni, hogy miben menjünk. Úgy tünt mintha a szobámba berobbant volna a bomba. Mielött elindultunk neki álltunk inni, de elötte megettem egy banánt és hát igen... kijött xD majd elindultunk. Bementünk pletykába, sok ismerős, szokványos zene. Őszintén szólva nem így terveztem az estét, de egészen jól, vagyis viccesen sült el:D ... Mindenki hozta a formáját, mint mindig:D Nem csalódtam egyikünkben sem. De a többi maradjon titok. Angiról inkább egy szót sem említek, ahogyan a Zsófiról sem. Reggel 8kor sikerült elaludnom,majd fél10kor felkeltem, majd ismét vissza aludtunk 12ig. Szombat valami tragikusan,szenvedősen telt:D Egész nap csak vergőttem itthon, majd 10kor bedoptam a szunyát. 12 óra alvás után felkeltem és neki álltam tanulni. 4kor találkoztunk a lányokkal. :D Megbeszéltük az élet nagy dolgait, hogy mik történtek pénteken. Jókat szakadtunk:D Ahh fáradt vagyok, úgy gondolom itt az idő elmenni aludni:D Na joéjt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://justalittlesuperstar.blog.hu/api/trackback/id/tr131527565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása