Naptár ♥

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Read

Karczag Viki Tata,1992.július 5. Zene:3OH!3,Mika,Prodigy,Leighton Meester,Lady Gaga,Doors.Miley Cyrus Könyv: Jeffrey Lindsay - Dexter, Nicolas Sparks - Az utolsó dal Film: Sasszem,Disturbia, Másnaposok,Watchmen Sorozat: Odaát,Vámpírnaplók,Dexter,Spangli,Greek,Glee Iskola: Tb, Bárdos 11.d www.myspace.com/wikkih

Képek ♥

Videók ♥

Már 1 hónap eltelt

2010.01.31. 11:26

szerző: vikkiyke

Igen-igen. Már 1 hónap eltelt az új évből. Nagyon gyorsan telik az idő. Lassan azon kapom a fejem, hogy hivatalos nagykorú vagyok.
Rájöttem, hogy ideje lenne már felnőtt aggyal gondolkoznom. Ezt most komolyan mondom. Sokszor azon kapom magam, hogy úgy viselkedem mint egy 14 éves, pedig fél év és 18 éves leszek. :D

Kissé unalmasnak találom ezt a hétvégét. :D Pénteken jó volt :) Tegnapi nap unalmas volt. Tanulgattam a magam módján, meg ellapátoltam a havat az udvaron. Ma meg felkeltem, össze pakoltam a szobámat és lassan délután és találkozok a Rájderrel, ugyanis 1 hónapja már nem láttam, mert szarik a fejünkre. :D Aztán semmi sem történik. Jaj mi jutott eszembe "Macska van a fejeden" na és pont ma 1 éve kokun :'DDD

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://justalittlesuperstar.blog.hu/api/trackback/id/tr921716549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása