Naptár ♥

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Read

Karczag Viki Tata,1992.július 5. Zene:3OH!3,Mika,Prodigy,Leighton Meester,Lady Gaga,Doors.Miley Cyrus Könyv: Jeffrey Lindsay - Dexter, Nicolas Sparks - Az utolsó dal Film: Sasszem,Disturbia, Másnaposok,Watchmen Sorozat: Odaát,Vámpírnaplók,Dexter,Spangli,Greek,Glee Iskola: Tb, Bárdos 11.d www.myspace.com/wikkih

Képek ♥

Videók ♥

OMG

2010.01.02. 11:59

szerző: vikkiyke

Hello. Uram isten, ismét eltelt egy újabb év. Lassan 18 éves leszek, de ez most lényegtelen. 2010-et írunk te uram isten. Remélem jobb év lesz, mint a tavalyi. Sőt egészen biztos vagyok benne, hogy jobb lesz. :D 

A karácsonyunk szép volt. :) Őszintén, mikor még kicsi voltam sokkal izgatottabb voltam karácsonykor, mint most. Mostanában nem érdekel, úgyértem pár éve. Sok kaja, ami csak annyit jelent, hogy hízik az ember, az ajándékok pedig költekezést. Szép ünnep meg minden, de nem tudom. :D Idén kihagytam a győri karácsonyt...

Úgy volt, hogy 27.-én tartjuk a Ribikarit, de sajnos át kellett raknunk 28.-ára, mert a Petrának nem volt jó. Úgy beszéltük meg, hogy itt nálunk tartjuk meg, de sajnos problémák léptek fel, amiről most nem szeretnék írni. Így beültünk Flörtbe és ott tartottunk egy kisebb Ribikarit:D Zsófit húztam, Angéla meg engem. Zsófinak vettem egy szép selyem hálóinget, meg kapott egy felsőt, amit ő maga választott. Angélától kaptam csokit, amit egyből megettünk xD hajpántot, meg fülbevalót. Jól éreztünk magunkat és annyit röhögtünk a sok hülyeségeinken.
Szerdán 30.-án találkoztunk Zsófival a városban. Lógtunk meg minden. Azis gyorsan eltelt :D

Uramisten és eljött a nap. 31.-e SZILVESZTER. Összepakoltam itthon a cuccaimat, majd átmentem Zsófihoz. Együtt készültünk, ahogy tavaly is, csak tavaly a Petra velünk tartott. xD Aztán átmentünk Tb.-re,majd Környére. :D Na azt hiszem ennyi bőven elég lesz a szilveszterről.:D A lényeg, hogy elég érdekes,furcsa volt. Aztán reggel fél5kor hazamentünk. Alig bírtam elaludni, mert annyira szarul voltam. Másnap, vagyis aznap 5kor értem haza. Egész végig csak szenvedtem, mert annyira szarul voltam. Másnapos voltam, ezért voltam szarul, semmi másért.
És ma felkeltem fuj, még most is. Ma viszont muszáj lelépnem itthonról. :D Na emberek remélem jól telt mindenkinek a szilveszter és mindenkinek boldog új évet szeretnék kívánni:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://justalittlesuperstar.blog.hu/api/trackback/id/tr1001638995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása