Naptár ♥

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Read

Karczag Viki Tata,1992.július 5. Zene:3OH!3,Mika,Prodigy,Leighton Meester,Lady Gaga,Doors.Miley Cyrus Könyv: Jeffrey Lindsay - Dexter, Nicolas Sparks - Az utolsó dal Film: Sasszem,Disturbia, Másnaposok,Watchmen Sorozat: Odaát,Vámpírnaplók,Dexter,Spangli,Greek,Glee Iskola: Tb, Bárdos 11.d www.myspace.com/wikkih

Képek ♥

Videók ♥

Hoedown Throwdown

2009.09.07. 19:27

szerző: vikkiyke

Megtanulom a táncot:D persze ha csak befejeztem a magyar tanulást. :D Na sziasztok, mizu? Jóvolt a nap,bár szokványos volt:D egészen más embernek érzem magam,mintha teljesen kicseréltek volna. Mostmár igazán elmondhatom magamról, hogy ismét megváltoztam,persze jó irányba és ez már szemmel látható is:)
Jajj de szeretlek csajok titeket(L)Panda,Ká,Dóriiik(L) idióták,föleg a ribanc Kriszticsi. Angéláról nemtudok semmit,péntek óta nem láttam. Petrarhát már több mint 1 hete. Kittivel jóformán minden nap találkozom. A Mandel meg kiakadt rám,bár okkal, de mégsem kéne ennyire izé, hogy mondjam nagy dobra vernie ezt az egész dolgot. Istenem meg kell szokni. NEM VAGY ÉN VAGYOK PLETYKÁS ÚGYGONDOLOM!
Tegnap kinnvoltunk jubiban Kitti,Zsófi,Balázs :D Összefutottunk Petikével,meg a Mancival. Jó volt,majd hazajöttünk. Este 8kor áltam neki a verstanulásnak. :S cinkes.
Andi meg a Patrik bazdmeg összejöttek. xD Annyit szakadtam. Nem számít, hogy pénteken látták egymást először,dehogyis nem cinkes:DD Pénteken Bárdosbuli. bahh:D Kiváncsian várom. Andi meg Zsófi ittalszik:D aahh azt iszunk,majd megyünk:D Na emberek megyek. csóóók.

A kép még májusban készült, nehogy valaki tévhitben éljen, hogy mostani:DD

https://www.youtube.com/watch?v=RlnbmZK7GxU Ezt a táncot fogom tolni :'D

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://justalittlesuperstar.blog.hu/api/trackback/id/tr481366517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása