Naptár ♥

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Read

Karczag Viki Tata,1992.július 5. Zene:3OH!3,Mika,Prodigy,Leighton Meester,Lady Gaga,Doors.Miley Cyrus Könyv: Jeffrey Lindsay - Dexter, Nicolas Sparks - Az utolsó dal Film: Sasszem,Disturbia, Másnaposok,Watchmen Sorozat: Odaát,Vámpírnaplók,Dexter,Spangli,Greek,Glee Iskola: Tb, Bárdos 11.d www.myspace.com/wikkih

Képek ♥

Videók ♥

Nem tudom

2009.09.14. 21:01

szerző: vikkiyke

de komolyan...

Na hejj. Fáradt vagyok. A mai napom fárasztó volt. Tegnap fél11kor értem haza,mert megnéztük Katival a Harry Pottert. Szerintem szar volt, jobbra számítottam. Na mind1. Szóval ott tartottam,hogy korán reggel kellett kelnem,majd lesétáltam a buszhoz. A buszvégen találkoztam Dancival,majd elmentem suliba. Majdnem meghaltam:D
Délután találkoztam Zsófival meg Andival és megbeszéltük az élet nagy dolgait. Hazajöttem,majd tanultam és el is ment az idő. Na majd holnap,jóéjt.


  LOOOOOK.

American Dream 12. from American Dream on Vimeo.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://justalittlesuperstar.blog.hu/api/trackback/id/tr611382171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása