Naptár ♥

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Read

Karczag Viki Tata,1992.július 5. Zene:3OH!3,Mika,Prodigy,Leighton Meester,Lady Gaga,Doors.Miley Cyrus Könyv: Jeffrey Lindsay - Dexter, Nicolas Sparks - Az utolsó dal Film: Sasszem,Disturbia, Másnaposok,Watchmen Sorozat: Odaát,Vámpírnaplók,Dexter,Spangli,Greek,Glee Iskola: Tb, Bárdos 11.d www.myspace.com/wikkih

Képek ♥

Videók ♥

Nem változtam meg

2009.09.30. 20:29

szerző: vikkiyke

Azt hittem,hogy bemesélhetem magamnak és a körülöttem levő embereknek, hogy igen megváltoztam. Sajnálom, de nem megy ez nekem. Nem tudok más lenni. Próbaltam, de nem sikerült. Azt kell mondjam, hogy ugyanaz az ember vagyok, aki tavaj nyáron voltam. Változtam jó és rossz értelemben is. Az embereknek igazuk van. Okkal mondják a dolgakat rólam, ami nagyrészt igaz is. Belegondolok egy-két helyzetbe és úgy gondolom rosszul cselekedtem, egy lányhoz nem méltóan viselkedtem. Igen, gyökér vagyok! A múltat már nem élhetem újra... így jártam. Mikor egy cinkes helyzetbe kerülök mindig a végén döbbenek rá, hogy hülye voltam és nem kellett volna ezt csinálnom.
Megakarok változni, meg nem is. Nem vagyok biztos benne, hogy megakarok felelni a többieknek vagy esetleg szokás szerint ahogy eddig, leszarni őket. Érdekelnek az emberek véleménye, hogy mit gondolnak rólam, habár néha az sem érdekel. Nemtudok semmit. Szar ember vagyok, ennyi.

Sziasztok. A hetem, elég viccesen telt és telt. Pénteken dream és Ká ittalszik.
Adrival tegnap áh, kész volt. Lementünk suli után ugye végre. Találtunk egy dínót,majd Adri beszól "hang vagy ide rúgni hozzám" modnom neki "fogadjunk", majd odarúgtam és ő egyből vissza. Nem vette észre a csajt és fejbe rúgta. :D komoly volt. Na majd később, jóéjt.<3

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://justalittlesuperstar.blog.hu/api/trackback/id/tr31419106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása