Naptár ♥

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Read

Karczag Viki Tata,1992.július 5. Zene:3OH!3,Mika,Prodigy,Leighton Meester,Lady Gaga,Doors.Miley Cyrus Könyv: Jeffrey Lindsay - Dexter, Nicolas Sparks - Az utolsó dal Film: Sasszem,Disturbia, Másnaposok,Watchmen Sorozat: Odaát,Vámpírnaplók,Dexter,Spangli,Greek,Glee Iskola: Tb, Bárdos 11.d www.myspace.com/wikkih

Képek ♥

Videók ♥

Sosem fogom elfelejteni

2009.10.12. 21:48

szerző: vikkiyke

ezt a hétvégémet. Annyira jó volt, hogy szerintem bármelyiket tarolja. (eszembe jutott valami erről a 7vége dologról, omg) 6 ember,1lakás,őrültség.

Pénteken talákoztam Zsófival,Petrával,Mancival Tbn. Később Manci elment, mi meg elmentünk interbe energia italt venni. (Zsófi otthon van egyedül 10 napig. Mennyen át hozzá valaki!!!) Majd átmentünk Ákoshoz. Útközben találkoztunk Patrikkal meg Fecóval. Ákos kijött elénk a buszmegbe,bár egyből leléptek 3an. Amíg a fiúkat vártuk leültünk egy padra. 5 perc múlva arra gurul egy autó. Benne ült 2 srác és az egyik beszól nekünk, hogy mennyünk le velük zsemlét venni a Tescoba. Hát biztos:D Nem sokkal később megjöttek a fiúk, majd felmentünk Ákoshoz. Rendeltünk pizzát, amibe mi lányok szokás szerint nem fizettünk bele. Volt egy nagyon cinkes dolog. Uhh,na azt inkább nem is említem. Kivasaltuk, vagyis a Zsófi kivasalta az Ákos haját:D basszus sokkal jobban néz ki úgy, bár nekem sehogy sem jön be. xD Ugye másnap indultunk volna Pestre,korán reggel a fél9essel, ezért megmondtam mindenkinek, hogy jobban járnánk ha elmennénk aludni. Ez volt fél12kor. Mégsem úgy alakult, ahogy terveztük. Nem tudtam aludni és nem hagytam senkit sem aludni. Fecó 1 óráig maszírozta a hátam. xD Ákos bazdmeg belelépett a virágcserébe, amit leejtett és minden tiszta vér volt. A Patrik és a Petra egymásra találtak úgy gondolom. Végig egymás szájában voltak, bár néha közéjük feküdtem:) Nagy nehezen elaludtunk 5felé, de az ébresztő fél7kor csöngött. Lenyomtam,majd 8kor felkeltünk.

Szóval felkeltünk vasárnap, reggel 8 órakor. Felöltöztünk,kitakarítottunk naggyából, majd lementünk a vasúthoz. Zsófi drága nem jött velünk -.-" Felszálltunk a vonatra,majd 3/4órán belül már Pesten is voltunk. Metróztunk,majd leszálltunk a Keletinél. Elgyalogoltunk arénába. Amint beértünk mindenki megcélozta a kajáldát. Annyira éhes voltunk, mint akik még sosem ettek volna. Körülnéztünk, majd kipattant a fejünkből,hogy nézzünk meg egy filmet. Megnéztük A végső állomást 3D-t. Most életemben először néztem 3D filmet. Szerintem szar maga a film. Mindegyik rész erről szól. Petra hazament elöbb, mi még mászkáltunk. Sétáltunk, bementünk a Mekibe egy kávéért. Odajön egy "brazil" és ilyent mond nekem " csak seggbe" bazdmeg elkezdtem röhögni. Beállunk a sorba, erre ismét odajött és meginn mondott 1-2 vicces dolgot:D Áhh annyit röhögtünk rajta. Majd villamosra szálltunk, és elmentünk a Délibe. Majd vonatra ültünk és hazajöttünk. Jó nap volt:) Azt kell mondjam.

Vissza a valóságba. Történt valami, amit úgyis nemsokára megtudtok:) A Zsófi még mindig ribi,vagy csak szeretne az lenni?...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://justalittlesuperstar.blog.hu/api/trackback/id/tr651446168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása