Naptár ♥

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Read

Karczag Viki Tata,1992.július 5. Zene:3OH!3,Mika,Prodigy,Leighton Meester,Lady Gaga,Doors.Miley Cyrus Könyv: Jeffrey Lindsay - Dexter, Nicolas Sparks - Az utolsó dal Film: Sasszem,Disturbia, Másnaposok,Watchmen Sorozat: Odaát,Vámpírnaplók,Dexter,Spangli,Greek,Glee Iskola: Tb, Bárdos 11.d www.myspace.com/wikkih

Képek ♥

Videók ♥

Pénteket szeretnék

2010.01.04. 20:34

szerző: vikkiyke

SEX AND THE CITY: MOVIE 2. Azt kell, hogy mondjam várom a Sex and the city 2. részét. Tuti az is, hogy csakis kizárólag 4en nézzük meg, pasik nélkül. :D

Carrie terhes lesz, na de mi lesz a többiekkel?:D Hát az jó kérdés, de már nagyon várom. Lassan tényleg kezdjük úgy érezni magunk, mint ők 4en:D Carrie is ugyanolyan szerencsétlen mint én, Zsófi olyan mint a Samantha, Petra akár a Miranda, Angéla pedig gyöxi, mint a Sharlot.Te jó ég, de öreg a SJP. Látszik rajta, hogy közelít az 50 felé. Na mind1. Szóval várjuk már nagyon a 2. mozi filmet.

Na vissza térve a valóságba. A mai nap valami tragikusan telt. Tegnap alig tudtam elaludni, szóval nyűgösen keltem fél7kor. Még az volt a szerencsém, hogy nem volt első órán. Bementem a suliba és az órák annyira lassan teltek, mintha minden egyes óra 1 év lenne. Az utolsón már az hittem, hogy elalszok. Suli után, hazajöttem úgy értem találkoztam a BF-el. Hazajöttem, neki álltam tanulni, vagyis csak szerettem volna. Na jó tanultam valamennyit, de ismét lusta voltam és nem erőltettem meg magamat. Holnap írok kémiát és kitudja, lehet még magyart is. Hurrá. Aztán elmentünk városba, majd hazajöttem és eltelt a nap, végre. Te jó ég mindjárt félév. A félévim nem lesz annyira csodálatos:S
PÉNTEK SÍTÁBOR ÉS PATRIK SZÜLINAP. Meg is fogjuk ünnepelni, mert nem minden nap az embernek a 17. szülinapja. :D Csupán vízzel, na jó üdítővel koccintunk az biztos. Már nagyon izgatott vagyok és végre leléphetek egy hétre ebből a szép városból:D
Megkaptam a szilveszteri képeket. Azt kell, hogy mondjam nem fogom felrakni őket:DDD

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://justalittlesuperstar.blog.hu/api/trackback/id/tr241646323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása